Favorietjes van de week

Ik zou graag proberen om wekelijks enkele producten in de spotlights te zetten die ik hier en daar tegen kom op sites, in winkels of op andere willekeurige plekken. Soms zal er een thema te vinden zijn in mijn post, een bepaalde winkel die ik aanprijs, maar het kunnen ook gewoon losse spulletjes zijn. Ik neem namelijk een hele boel screenshots op mijn gsm terwijl ik hier en daar doorklik naar nieuwe sites waardoor ik veel foto’s en producten heb staan die niet samen horen en dus een random blog kunnen vormen met alles waar ik die éne week mijn oog op liet vallen en  er dus liefde op het eerste gezicht was.

Deze week stel ik enkele items voor van een site waarop ik belande toen ik op zoek ging naar inspiratie voor mijn wereldkaart blog. Ik was op zoek naar producten die je in je woonkamer kan plaatsen en die je instant doen dromen over reizen. Op de site livingdesign.be vond ik een super cute lampje en toen ik verder rond snuisterde, vond ik het éne fabulous stuk na het andere en ik begon al meteen te dromen over mijn toekomstige stulpje dat ik helemaal wil inrichten (sorry boyfriend 😉 ).

Hieronder toon ik je mijn favorieten, van lampjes, keukenspullen, kaarshouders tot     ,maar ik waarschuw je. Je zal ze allemaal willen kopen!

 

3_0_hangbloempot_bloomingville

Ik vind niets mooier dan roze goud en kijk hoe chique deze hangbloempot (livingdesign.be // €45,00) staat/hangt in je keuken of veranda. Als je een echt plantenpersoon bent, kan je verse bloemetjes erin steken (en water geven), maar je kan natuurlijk ook valse plantjes (zie een van mijn vorige posts voor tips) kopen als je die verantwoordelijkheid nog niet wil aangaan (zoals mezelf).

 

3_2_solar_jar_set_van_6_consol1_6_solar_jar_set_van_6_consol1_13_solar_jar_set_van_6_consol

 

 

 

 

 

 

 

Deze Solar Jars (livingdesign.be // €155,00 voor een set van 6 of €29,90 voor 1 stuk) zijn niet alleen mooie glazen potjes die licht geven. Ze zijn veel meer dan dat. Ze zijn duurzaam omdat ze op zonne-energie werken, dus geen gefrutsel met batterijen of kabels meer, waardoor ze ook overal geplaatst kunnen worden. Ze zijn super gezellig als je ze in je tuin zet of op je tuintafel ter vervanging van kaarslicht. En je kan ze (zoals op de derde foto) ook aanvullen met bloemetjes waardoor niet enkel een bloempot hebt, je hebt niet enkel een lichtje, maar je hebt een verlicht bloempotje. HOE COOL IS DAT?!

 

1_0_theelichthouder_koper_bloomingville

Ben je toch meer iemand die de gezelligheid van kaarsjes op tafel weet te waarderen? Dan is deze kaarshouder  (livingdesign.be // €17,95) sowieso hét item op je tafel waar iedereen meteen zal voor vallen. Oké, I confess, het is weer roze goud, maar hoe kan je hier aan weerstaan?

3_0_karaf_blauw_23l_hk_living2_1_karaf_blauw_3l_hk_living
3_4_karaf_blauw_23l_hk_living

 

 

 

 

 

 

 

Deze karaf wordt hier voornamelijk gebruikt als decoratie met bloemetjes, maar je kan de kleinste fles perfect vullen met water of een andere drank en die dan zo op tafel neerzetten. Zeker als je drinkbaar kraantjeswater hebt, bespaar je hier veel plastiek afval mee. De karaf komt in 2 maten, een kleine karaf van drie liter (€14,95)   en de grote broer van 23 liter (€49,00). Livingdesign verkoopt voorlopig enkel de blauwe variant, maar je hoeft niet per se dezelfde vazen te hebben om deze karaf als decoratie te gebruiken. Je kan gerust vazen en karaffen van andere afmetingen en kleuren naast deze leuke blauwe zetten om een nonchalant samengesteld ‘decor’ te maken.

d41401e569f38a36fe793dcfa2b8ae2aIMG_6997EV

 

 

 

 

 

 

 

 

6720abc5ea9a8b426c863593a9225447

One thought on “Favorietjes van de week

Geef een reactie

