Beauty part I (H&M make-uplijn)

Door de vele tutorials en ‘get ready with me‘ filmpjes op youtube die ik de laatste tijd bekijk, ben ik beginnen beseffen dat ik bitter weinig make-up in mijn toilettas heb zitten. Dit zal misschien ook liggen aan het feit dat mijn make-up routine simpelweg enkel bestaat uit : dagcrème, BB crème, mat poeder, mascara en eyeliner als de oogjes wat kleiner zijn en wat meer definitie nodig hebben. Maar na een paar make-up tips van een vriendin die mij ooit de zotte effecten van bronzer en blush heeft leren kennen, nam ik mij voor dat het tijd was voor een fikse investering in een hele hoop make-up producten.

Na een hele week werken keek ik er dus enorm naar uit om te gaan shoppen en ik had me voorgenomen om eens enkel make-up spullen te kopen en geen geld te verspillen aan kleren (want ik heb letterlijk geen plaats meer in mijn kleerkast, oeps). Ik heb me flink aan mijn lijstje gehouden met producten die ik op voorhand had opgezocht en de reviews van had gelezen zodat ik niet meteen miskopen zou doen.  AND I SUCCEEDED (min of meer)!

Bewonder mijn aankopen hieronder :

IMG_7102

(ohja valt het op dat ik mij écht heb laten gaan en ik er totaal geen spijt van heb  ?)

 

IMG_7129

Als eerste liet ik mij gaan in de H&M. Ik had al veel gehoord over de make-uplijn van H&M en na enkele reviews en testvideo’s te hebben bekeken, bleek iedereen enorm positief over de goedkope producten met een verbluffende kwaliteit. Ik kocht eindelijk een blender sponsje (H&M // €2,99) en ik ben LAAIEND ENTHOUSIAST! Ik heb het sponsje nog maar 2 maal gebruikt en ik vind dit de beste uitvinding ooit. Ik heb geen last meer van vlekjes, strepen of stukjes huid die te droog of te blinkend zijn na het aanbrengen van BB crème/foundation. En voor de prijs moet je het natuurlijk ook niet laten liggen. De wimperkruller (H&M // €3,99) blinkt zo mooi en ziet er fabulous uit in het goud. En ook deze tool heb ik al getest en goedgekeurd. Mijn wimpers zijn langer en veel meer zichtbaar door de subtiele krul naar boven. De zwarte poeder en foundationborstel (H&M // €5,99) is super fluffy en met twee borstel in één kan je niet veel misdoen.
Al deze tools kan je natuurlijk gemakkelijk online bestellen, maar ik verkoos toch om naar de winkel zelf te gaan omdat ik zeker ook de liquid concealer (oftewel een vloeibare coverstick) (€5,99) eens wou uitproberen en daarvoor wou ik zeker de juiste kleur gaan uittesten. Opnieuw kan ik met veel vreugde meedelen dat dit waarschijnlijk 1 van de beste aankopen van de dag (al dan niet van mijn leven) zijn. Ik overweeg daarom ook om later de foundation ook aan te schaffen.

Ik kocht hem in de tint ‘soft sand’, wat iets lichter is dan mijn normale huidskleur omdat ik de concealer vooral zal gebruiken om rode vlekjes en zwarte kringen onder mijn ogen te verbergen. Nadat ik eenmaal gewend was aan het borsteltje en de juiste dosering had gevonden, kan ik alleen maar besluiten dat ik waarschijnlijk nooit meer zonder zal kunnen. Alle oneffenheden werden meteen goed gecoverd zonder te droog of ‘opgevuld’ te lijken zoals ik (te) vaak ondervond met concealers in een stick.Afbeeldingsresultaat voor concealer aanbrengen

Nadat ik de concealer aanbracht (op de juiste manier zoals op de foto), gebruikte ik mijn nieuwe blend sponsje en bijna meteen zag ik het verschil. Ik zag er meteen er veel minder moe uit en mijn huid was super egaal zonder opgestopte poriën of vlekken.

 

 

 

 

   

Een tijdje ervoor werd de H&M mascara ook enorm aangeprezen in 1 van de youtube reviews, dus die heb ik dan ook maar eens uitgeprobeerd. En de verpakking alleen al is *oeehhhhh shiny en koperkleur*-prachtig! Het zal er nu misschien op lijken alsof ik hier word betaald om H&M in een goed blaadje te zetten met al mijn positieve reviews, maar ook de mascara (H&M // in de winkel was ‘ie €4,99, maar voorlopig staat deze niet online dus link ik naar een even mooie, gouden verpakking) is fantastisch om te gebruiken! Eén laag is al meer dan genoeg om lange wimpers te krijgen en er zijn zo goed als geen klonters! Twee lagen zorgen voor zalig lange wimpers en ook mijn onderste wimpers zijn mooi verdeeld en goed zwart dankzij 1 laagje!

IMG_7179

 

De beauty lijn van H&M heeft er duidelijk een heel grote fan bij vanaf nu !

Lees meer over de rest van mijn aankopen in mijn volgende lifestyle/beauty post!

One thought on “Beauty part I (H&M make-uplijn)

Geef een reactie

