Massive/shiny haul: aankopen vd laatste 6 maanden

Het viel me op dat ik nog geen enkel artikel schreef voor mijn ‘Fashion’ rubriek, en als je mij een beetje kent dan weet je dat dit niet komt omdat ik geen kleren koop. Online shoppen tijdens de examens is en mezelf uiteraard belonen met een shoptripje na deadlines is mijn nummer 1 hobby πŸ˜‡. Maar ik ben zo een persoon die nieuwe kleren meteen (liefst de dag zelf) aandoet om te showen. En ook omdat ik tegenwoordig altijd zo blij ben met mijn aankoop. Slechte koopjes zitten er de laatste niet meer in voor mij. Vroeger kocht ik  vaak kledij die mij helemaal niet stond, nΓ©t te klein/groot was of waar ik helemaal geen gelegenheid voor had. Maar gelukkig ken ik mijn stijl en mezelf nu steeds beter; hoera, meer centjes voor echt mooie en tijdloze stuks dus!

Ik heb een samenraapsel gemaakt van de kledingstukken, schoenen en accessoires die ik in de laatste 6 maand ergens kocht. En toen ik foto’s nam, merkte ik op dat er veel shiny en glimmende stuks tussen zitten. Daarom ook de titel πŸ˜‰ . Aangezien de meeste stuks al een tijdje geleden in mijn kast zijn beland, zal ik zo goed en zo slecht mogelijk de winkel en/of prijs erbij te vermelden.

Let’s get started… with shoes, what else?! – George Clooney (echt waar dat heeft hij ooit gezegd)

 

IMG_1694
Primadonna Collection // €22,45

IMG_1688
Lost Ink // €39,95
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De gouden schoenen links, kocht ik op Zalando, nu staan ze aan €22 euro, ik denk dat ik ze kocht voor €37. ’t Is dus den moment πŸ˜‰. Ik kocht ze samen met de rechtse, rose gold instappers; die staan nu aan €40, ik kocht ze voor €49 als ik me goed herinner.  Ik was overtuigd dat ik maar 1 paar shiny shoes nodig had, maar ik vond ze alle twee zo mooi dat ik dus geen enkel paar heb teruggestuurd zoals ik had beloofd aan mijn vriend (shhht ons geheimpje).

IMG_1698IMG_1686

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I meannnn, zoveel kan je niet fout doen met zwarte hakken. Ik was desperate enkele dagen voor een feestje en ik vond de perfect, elegante blokhakken in de winkel waar je toch altijd op kan vertrouwen: die goeie ouwe H&M. Ik kocht ze in maart voor zo’n €29,99 en ze hebben het feestje mooi overleefd! Het rechtse paar zijn een simpel paar espadrilles die ik voor €9 kocht in een klein winkeltje in Madrid. Perfect om snel aan te doen en te slenteren in hete temperaturen.

Next up: kledij – tops, broeken en veel kleedjes!

IMG_1672
Festival ready dankzij deze zalige regenjas!

IMG_1673
Primark // €15
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_1670
Promod
Deze top met lace details komt van de Promod in Frankrijk en kostte nog ongeveer €7. Ik vind het niet terug op de site maar ik vond wel een t-shirtje met lace dat er op lijkt.

 

IMG_0994
Topshop
IMG_1868

In Londen vond ik de perfecte ‘kostuumbroek’ die los genoeg zit, spant waar het moet en die daarbovenop nog eens liefde op het eerste zicht was qua print πŸ˜ . Ik kocht ‘m in de solden voor iets rond de €40 in Topshop. Ik vond Topshop een hemelse winkel omdat de winkel letterlijk gigantisch is, maar aan de andere kant was het er erg druk en zijn sommige kledingstukken echt wel duur! Op de foto hierboven draag ik de broek met een suΓ¨de bovenstuk van Zara (van vorig seizoen, sorry, maar deze jas lijkt erop) en mijn favoriete peep toe heels! Ohja, check die inkomhal van een hotel in Den Haag… house goals iemand?!

IMG_0986
Hollister // solden; €12(?)

IMG_0988
Sparkly!
 

IMG_1168
Mijn gelukskleed dat ik droeg voor mijn thesisverdediging πŸ‘“

IMG_1678
Zara // €9,99
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_1802
Het perfecte ruitjes kleed voor een dag aan zee πŸ™‚

IMG_1677
Topshop // €73
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jup, een duur kleed, voor mijn budget toch! Maar kom, hoeveel keer ben ik in Londen EN in een Topshop. Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad, het is perfect voor iets frissere zomerdagen en ook met nylonkousen is het  leuk! Tijd om terug te gaan naar Londen als je ’t mij vraagt!

 

Foto credits naar Jana Bridgeman. Poseren op een dakterras in Aix-en-Provence. Moet kunnen op reis πŸ˜Ž

Deze jumpsuit was ook meteen bestemd om in mijn kast te belanden! Ik kocht deze voor €40 in de Clouds Off Fashion winkel in Knokke. Om nu te zeggen dat ik speciaal naar de zee ben gereden om de naar opening van de nieuwe COF te gaan, is veel gezegd… maar ja, ik ging niet voor het strand, laten we het zo zeggen. Ook al is er een filiaal in Gent, ik ben er gewoon nog nooit echt geraakt. Knokke wel dus, en waw, echt de moeite die winkel! Er is zelfs een terras en je kan er binnen iets eten. En mooie kleren, accessoires en lifestyle spullen. Eten en hebbedingen op één locatie: that’s ma thingggg!

 

 

Primark // €9

Eerste foto links is van Ebay geplukt, want een volledige foto van de bikini heb ik niet. Maar damnnn dat design πŸ˜. Normaal ben ik geen girlygirl en dus geen roze voor mij. Maar in combi met palmboombladeren, ik was meteen verkocht, plus voor die prijs: inladen! (woordje uitleg bij de foto rechtsboven… tja, never mind)

IMG_2042

 

Louche winkeltje – Madrid // €20

Mijn laatste shiny aankoop zag ik staan in zo’n typisch winkeltje in Madrid waar alles en nog wat wordt verkocht. En als er 1 ding is dat ik niet kan laten staan, dan zijn het wel rosΓ© gold spullen, maar als het dan nog eens gaat over een shiny sjakos, die niet veel kost, dan werd de portefeuille wel heel snel bovengehaald. Ik heb mijn nieuw eyecatcher gevonden, dat is zeker!

 

Wil je de stukken aan zien, of in combinatie met een outfit, volg mij dan zeker op social media: facebook en instagram.

Geef een reactie

